joi, 17 aprilie 2014

Multumesc

Imi vine foarte greu sa scriu ceva, dar simt nevoia sa multumesc. Sa va multumesc tuturor, celor stiuti si nestiuti!

Toti care au participat la acest ultim si dureros eveniment, mi-au spus ca pot sa le cer ajutorul oricand si cu orice. Dar nu pot sa cer nimic.  Nu imi sta in fire. Imi este greu. Abia indraznesc si la prietenii cei mai apropiati. Si totusi, Dumnzeu a avut grija si am primit atat de mult.

Deci, va multumesc tuturor, si in afara de a va ruga in continuare si pentru mine, nu pot cere mai mult. Si cum as putea. Mi-ati daruit inca aproape 3 ani in plus de viata, de bucurie cu persoana pe care am iubit-o cel mai mult in lumea aceasta.

Voi ramane ramene vesnic recunoscator.
Cosmin


P.S.  Ii rog pe toti cei care au fost alaturi de noi pana acum sa nu mai faca donatii in conturile umanitare postate, pt ca sunt pe numele Gabrielei si trebuie de acum  inchise. Daca ar mai exista solicitari de ajutor pentru copii, ramane in continuare deschis contul de Paypal si linkul afferent. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu